Video Lusuh Shahriza Mahmud

Loading...

Tuesday, July 26, 2011

Aksi Anak-anak Murid Yang KuSayang... (TUN FATIMAH)

Tun Fatimah merayu agar bapanya tidak dibunuh. Harapan terakhir untuk menyelamatkan ahli keluarganya setelah adik, bapa mertua dan suami dibunuh tanpa bicara.... Adda Rosdi membawakan wataknya dengan baik sekali dan bertambah baik setiap kali persembahan! Bapa Tun Fatimah, Tun Mutahir dilakonkan oleh Megat Aidil Putra. Tun Sura (tukang bunuh) oleh Prasanth. Sahabat Tun Fatimah , di kiri Ziera dan kanan Syafiqa. Semuanya bagus-bagus belaka. Berbaloi setiap hari kena marah! Hehe!

Tak perlu diperkatakan lagi. Gambar ini menceritakan segala-galanya... Yang pergi dirayu, namun segalanya tiada guna lagi. Dengan ini, Tun Fatimah bangkit membela bangsa dan keluarga! Adda, keep it up! Pesananku cuma satu, jangan lupa diri dan jangan cepat selesa dengan pujian.. :)

Walau hanya sebagai sahabat, jika tidak dihayati watak dengan sepenuh jiwa, ianya tidak akan dapat membantu 'Tun Fatimah'. Well done!

Babak ini, pasti ada penonton yang menangis. Ada ibubapa yang menangis setiap kali dipentaskan! Wow..... Alhamdulillah...

Belajar langkah silat demi kerana Tun Fatimah. Adda Rosdi seorang yang lasak tapi dek kerana Tun Fatimah, Adda harus menjadi gadis Melayu yang sopan, lembut dan tangkas dalam waktu yang sama!

No comments: