Saturday, July 16, 2011

Radio 'Bicara Lusuh SM'



Dua hari lepas, Riza telah mendaftar untuk Internet Radio Broadcasting. Selepas digodek-godek, kini Riza dah ada Radio BICARA LUSUH SM yang Riza setup khusus untuk anda, teman-temanku.

Riza akan gunakan live streaming radio BICARA LUSUH SM di blog Diari Lusuh Shahriza Mahmud sebagai penghubung secara lebih akrab dengan anda. Jika ada yang mahukan pandangan dan ada sebarang pertanyaan, InsyaAllah akan Riza jawab. Buat waktu ini, Riza akan bersiaran tanpa waktu yang tetap tapi Riza akan update jika Riza bersiaran.

Artis baru dan lama yang nak promote lagu-lagu atau deklamasi sajak anda sila hantar ke inbox Riza di SINI. Kalau nak add Riza, add di SINI. Bukan setakad lagu dan muzik malah jika anda ada sesuatu yg nak diperkatakan, sila rekod dalam bentuk mp3 dan hantar ke inbox fb Riza. InsyaAllah kalau lulus ujian, Riza akan siarkan! :)

Untuk mendapat semua ini, Riza telah keluarkan sedikit modal, tenaga dan masa demi kerana minat. Jika ada yang sudi untuk melihat kesinambungan BICARA LUSUH SM tidak terhenti separuh jalan, anda boleh menjadi penaja. Sikit atau banyak, sekurang-kurangnya dapat kita sama-sama membantu. Terima kasih!

Sila lah berkunjung untuk mendengar lagu2 pilihan Riza di SINI!

P.s: Jika internet connection anda slow, harap bersabar tapi rata-rata rakan, tak ada masalah untuk mendengar siaran dengan jelas.

No comments: