Tuesday, September 15, 2009

TRIVIA Zulkifli Ismail di Pasaran!


Pelakon yang terkenal dalam siri GERAK KHAS, Zulkifli Ismail mempunyai pelbagai cerita yang menarik yang dikumpulkan di dalam kotak fikirannya. Dia umpama sebuah mesin pencerita. Setiap kali bertemu maka akan ada saja cerita yang menarik yang akan diceritakannya. Bagaikan seorang penglipurlara, dia bercerita dengan gaya bersahaja dan selamba di kala teman-teman ketawa tak kering gusi.

Walau sudah bergelar seorang pelakon dan telah lama bermastautin di Kuala Lumpur, namun loghat Kedahnya masih pekat di bibir. Pun begitu, dia tidak pernah kekok untuk bergaul dengan sesiapa sahaja. Idea untuk membukukan segala cerita yang dikumpulnya telah lahir bertahun dahulu tetapi ianya mengambil sedikit waktu untuk dilaksanakan atas alasan tugasannya yang tidak pernah henti sebagai anak seni.


Bukan mudah untuk melihat seorang pelakon yang juga seorang penulis yang bagus. Walaupun buku ini bukan novel cinta atau sajak yang puitis tetapi ianya bakal meninggalkan kuntuman senyum di wajah anda.

Tak rugi memiliki sebuah buku TRIVIA setebal 256 mukasurat, susunan Zulkifli Ismail ini. Cetakan pertama cuma 1,000 unit. Siapa cepat dia dapat!





Mesej ATAU email Riza jika mahu menempah buku TRIVIA:
yoriza@yahoo.com

HARGA: RM20
KOS HANTARAN POS LAJU: Anggaran RM5, mengikut kawasan.

1 comment:

SITI NORBAINI said...

Riza : i nak satu..just bgtau method of payment..sms me ya.

tqs...