Video Lusuh Shahriza Mahmud

Loading...

Wednesday, May 27, 2009

Doa Naik Kenderaan


Salam,
Doa ini memang Riza tampal kat stering kereta sejak bertahun lalu. Jangan pula ada yang bertanya, tampal saja ke? Setiap kali naik kereta, sendiri mau ingat lah! ;)

Kalau dengan ayah, bila tiap kali naik kenderaan, ayah akan bacakan untuk semua..tapi bila sendirian..Riza jadikan ini bekalan.. Kalau ada yang minat, boleh tengok dan baca. Kalau tak pandai baca jawi, bacalah makna ruminya itu.. Allah tetap akan mendengar.. ;).. tetapi jangan malas.. cari jalan untuk membaca yang jawinya juga.. hehe!

2 comments:

D'Rimba said...

Akak, lupala cakap. Sekarang orang tengah membantu adik-adik sekolah menengah berhampiran rumah berlatih lagu dan puisi. Sedap diaorang buat melodi untuk sajak tu. Kalau nak dengar kena beritahu bila boleh sembang kat YM atau Skype. Maaf kat sini orang guna bahasa singkatan supaya lebih mesra. Syarikat akak takde hasilkan kumpulan muzik puisike? Boleh saya pergi ujibakat. Hehehe......

Shahriza Mahmud said...

'sajak tu'? sajak mana?

umah kat mana? ;)

ujibakat? hemm... belum lagi.. ;)