Sunday, March 01, 2009

Langkah Mula


Salam Ahad Yang Teramat Mulia Sekali Lagi Buat Para Sahabat Yang Dihormati Sekalian!

Semalam, tanggal 28 February 2009 yang mengakhiri bulan yang pendek disepanjang tahun, aku ingin menitipkan sesuatu. Namun kesihatanku tidak mengizinkan. Pelbagai rasa bermain di dalam tubuhku yang kehairanan ini.

Ketika fajar pagi semakin mengundur diri, aku ingin jua untuk menurunkan apa yang termampu aku turunkan ke papan kekunci yang setia ini.

Sebentar lagi.. Bukan. Sekarang ini aku sepatutnya sudah bersedia untuk memulakan hariku di luar rumah dengan memandu ke arah tuju yang sepatutnya tetapi aku masih di sini, mengalah dengan kemahuan hati yang kuat untuk menulis.

Seperti biasa, tak banyak sikit, tak sikit, adalah juga sikit-sikit buat bekalan.. ;)

Salam ceria buat semua.. Izinkan aku beredar dulu untuk memenuhi undangan yang indah itu..

No comments: