Friday, February 06, 2009

Minggu Lemau.. ;)


Hampir genap seminggu aku tidak menulis di laman blog ini dan dalam tempoh enam hari yang lusuh itu pelbagai cerita yang berlaku yang memencilkan aku di dalam duniaku yang serba tak sihat di sana dan di sini di serata tubuhku ini.. ;) Segalanya telah aku luahkan di dalam nota 'facebook'. Terlupa aku yang sekiranya aku menulis di sini ianya bakal di keluarkan di sana juga.

Tak pe lah..Di mana-manapun sama juga. Kalau nak baca tentang nikmat kesihatan yang telah Allah berikan kepadaku di sepanjang minggu ini, singgahlah di facebook saja ye..

3 comments:

Anonymous said...

u amek gambar tu kat bukit kat area langat tu ek ???

Shahriza Mahmud said...

Tak.. Kat area KL.. ;) Dari puncak sebuah bukit...

KakiAyam said...

orait jugak gambar tu. saya minat tengok gambar pemandangan. gambar lawak pun saya saya layan jugak.
gambar tak jadi.. kadang kadang layan....kadang kadang saya telan..haa..haa