Video Lusuh Shahriza Mahmud

Loading...

Tuesday, October 27, 2009

~ Lepas Geram pada MAXIS & CELCOM. Jangan Peduli. ~

Minta maaf org2 MAXIS. Dah berbuih buat komplen. Depa kata dah mai check at my area, depa kata tak dak problem. Kalau tak dak problem, kenapa your customer yang dah lebih sepuluh tahun guna YOUR line sampai sekarang masih problem? Tengah bercakap telefon, signal full, tiba2 putus senyap, mati terus for no reason! Dah report, dah dapat jawapan tapi jawapan tetap sama! So? Nak buang nombor ni, dah lama pakai, buang nombor bermakna buang contact number yg dah semua tahu!

Paling sakit hati bila orang kata kita sengaja putuskan talian!

Broadband pula tok sah cerita lah! Nama je full bar!

I am paying minima RM245 sebulan and yet I have to face with problems from MAXIS!

As for CELCOM, dulu I register line under group package. Masa tu ada hutang dengan Digi. The person incharged ( pegawai CELCOM ) kata,"You bayar bill Digi sekarang, kita bagi 70% diskaun dari total bil." Bila tanya boleh ke begitu? Dia kata,"Kami ada special deal dengan Digi. So berlumba-lumbalah geng bayar hutang untuk subscribe CELCOM.

Recently, I nak register satu lagi broadband CELCOM yang dibeli di Imbi Plaza. Ada problem! Center kata I ada hutang dengan Digi! Satu sen pun tak berganjak! I call pegawai CELCOM yang menipu tu, dia bagi macam2 alasan. Kemana perginya duit yang kami bayar dulu???

Inilah dia perang syarikat gergasi yang MENIPU pengguna!

I belum buat laporan polis ataupun laporan CELCOM lagi sebab mamat tu pun kat dalam CELCOM!

Sakit hati! Tunggu mood untuk buat laporan. Bukan I sorang yang ditipu hidup2 oleh orang CELCOM!

Dah la tiap-tiap bulan asyik nak potong line je. Tak boleh lambat sehari! Sekarang I tak bayar bil sebab memberontak. Sebulan minima pakej seratus lebih mesti habis untuk CELCOM. Guna ke tidak ke, bayar tetap bayar!

Jangan ambil peduli entri ini. Lepas geram. Orang akan kata entri bodoh.

Biarkan!

4 comments:

@LiYaNNuaR said...

lepas geram?? nak join jugak... erm, baru2 ni dpt offer dr member yg keje kat Celcom... siap offer beli number 200.00 boleh guna limit 500.00 dlm masa 3 bulan.. after that... that number takleh guna lagiii... gilakkk... buleh pulak buat camtu??? skrg sapa nak jawabbb... huhuhu...

Shahriza Mahmud said...

Itu mesti pekena nombor org lain, pastu potong terus. ada gak dengar pasal ni. sape lah yg jadi mangsa!

Malaysia said...

A quite good story..

don't forget to leave your comment in myutusanmalaysia.blogspot.com

Wani-dsp,
My Utusan Malaysia

BeFabulousForever -BFF- said...

sis!!saya sokong !!sebabnyer pernah terkena..sis g la buat report biar padan muka dorg..iklannya gah bukan main..tapi package nyer menipu..
sama jugak dgn maxis broadband..jarang pakai tapi tiba2 amount lebih dari harga package!!wat d ....ish2 takder org nak ketengahkan dis issue ker??