Thursday, April 02, 2009

Indeks Makin Memuncak, Alhamdulillah..



Salam sayang dan kasih buat umat manusia yang dihormati sekalian!

Jangan terkejut dengan tajuknya. Bukan Indeks pasaran saham Malaysia yang memuncak, tapi kesibukan Riza boleh dikatakan boleh tahan juga lah untuk bulan yang mendatang ini. Jika Riza sunyi sesekali di Blog mahupun di Facebook, itu tandanya indeks kesibukan sedang memuncak!

Al-maklumlah..kebiasaannya Riza pasti 25 jam sehari monitor alam siber ;)..dah jadi macam pengawal trafik pulak! ;) hihi.. Bila sesekali menghilang, jangankan anda terasa, Riza lagilah.. tak senang duduk dibuatnya. Namun dengan kesibukan itu, barulah nanti ada cerita nak disampaikan pada kalian kan? Jadi biarlah Riza keluar mencari bahan-bahan itu ye!

Besok, 3hb. April. 2009, Riza akan bertolak ke Kuching, Sarawak bersama delegasi artis-artis bersama Persatuan SENIMAN Malaysia untuk acara Anugerah Perdana SENIMAN. Acara yang mendapat kerjasama penuh dan tajaan penginapan serta segala pergerakan di sana akan dilayan oleh kerajaan negeri Sarawak ini amat membanggakan SENIMAN dan para delegasi khususnya.

Antara acara yang telah disusun oleh AJK bersama SENIMAN dan kerajaan negeri Sarawak adalah pertandingan permainan rakyat bersama peminat, lawatan ke rumah kebajikan dan lawatan ke Kampung Budaya. Riza pasti RTM Sarawak telahpun mencanangkan kepada rakyat di sana! Jika anda dari Sarawak ataupun sedang berada di sana, rajin-rajinlah mendengar radio RTM Sarawak ye!

Malam kemuncak adalah pada hari Ahad 5hb. April pada jam kurang lebih 8 malam di Stadium Bandaraya Kuching. Majlis Malam Anugerah Perdana SENIMAN akan berlangsung disaksikan seluruh rakyat negeri Sarawak dengan PERCUMA!

Untuk memastikan anda tdiak ketinggalan, pergilah awal sikit ye! Lebih seratus orang artis akan berada di sana dan ramai yang akan membuat persembahan PERCUMA untuk anda!

Antara yang turut serta, ANITA SARAWAK, TAN SRI JINS, BOB AF, DINA, KUNA, NASIR WAHAB, DIN WAHAB, AHMAD IDHAM, ANNE ABDULLAH, ROZIE OTHMAN....sehingga tak tersebut nama-namanya yang terlalu ramai!

Jadi, sebelum Riza ke sana, saksikanlah gambar indah sewaktu Riza di Pulau Redang hari tu!

1 comment:

Mama Eqalicha said...

Salam kak Riza...

Slamat berjalan2 ke Kuching....

Tke care....

=)