Video Lusuh Shahriza Mahmud

Loading...

Wednesday, June 13, 2012

Akhirnya Tiada Perkara... ;)


Pengambaran RUBIAH , disolek sebagai MAK ALANG...
PHOTO BY: Rizal Halim

Kalau baca tagline blog *DIARI LUSUH Shahriza Mahmud* Riza, yang berbunyi"..Bila Terlalu Banyak Perkara, Akhirnya Tiada Perkara.."...maka ianya sangat bertepatan sekali dengan tenggelam timbulnya Riza dilaman blogger ini.. ;)

Disebabkan terlalu banyak perkara, terlalu banyak kerja barangkali atau sengaja mencari kerja-kerja untuk dilakukan demi memenuhkan semua masa yang terluang, maka sudah lebih empat bulan Riza tinggalkan DIARI LUSUH yang usang ini. Bukan tidak ada perkembangan diri dan bukan tiadak ada perkara yang hendak diperkatakan tetapi terlalu banyak perkara, sehingga tidak tahu mana satu yang hendak diceritakan... Akhirnya cukup sekadar update di Facebook dan Tweeter saja.. Bukan tak teringin nak update blog tapi bila kepenatan melanda dan ada waktu-waktu kebosanan jua menerjah, maka jari jemari ini juga mengikut jejak tuannya.. ;)

Ok, sewaktu mengambil keputusan untuk menaip kembali disini, macam-macam terbang melayang dalam kotak fikir ini. Nak tulis itu, nak tulis ini.. opss.. nak taip macam-macam bukan nak tulis.. hehe... Riza cuba listkan apa yang Riza terlepas untuk update disini: 

1. Pengambaran DIARI SIPENAMBANG, drama bersiri 13 episod di Sarawak pada Januari 2012. 
2. Pengambaran drama muzikal 13 episod RUBIAH.
3. Pengambaran 13 episod MASAK LOMAK CILI API 3. 
4. ...dan pelbagai rencah yang diselit2 untuk mencukupkan perisa jiwa... ;) 

 Riza akan cuba untuk menulis / menaip beberapa perkara pada hari ini juga.. opss... insyaAllah.. sebab baru teringat perlu menyiapkan beberapa sinopsis.. Hah! Satu lagi telemovie SUCI SEORANG NUR telah ditayangkan pada penghujung Mei lalu diTV1.. Script by me.. Ok lah.. Kejap lagi Riza akan sambung lagi... sebab alarm dah bunyi untuk menaip sinopsis baru! 

Jumpa later2 ye! Salam! ;)



No comments: