Video Lusuh Shahriza Mahmud

Loading...

Sunday, May 28, 2006

UJIBAKAT ASTRO


Riza baru balik dari ujibakat untuk drama bersiri Astro. Ramainya bakat-bakat baru yang mencuba nasib. Ada seorang kakak tiba-tiba bertanya kepada Riza,"Riza saja datang je kan?". Saya jawab,"Tak lah.Saya dipanggil untuk audition.".Dia tanya balik,"Takkan dah lama berlakon pun nak kena audition lagi?".Saya jelaskan,"Apa salahnya.Ini kerja kita.Kalau orang kata kena ujibakat,kita buat je lah..". Kakak tu tersenyum. Bersama saya sewaktu ujibakat termasuk Zaibo,Sazzi,Nash dan ramai lagi artis yang ternama. Apa salahnya kalau kita benar-benar nak mencari makan dalam bidang seni ini secara ikhlas... :)

4 comments:

Angel Eyes said...

Correct! It's alright to go for auditions.. this is what actors do normally.. =)

hi riza, this is sheryl by the way... =)

Shahriza Mahmud said...

Hi Sheryl! Thanks for dropping by... Hope to see ya soon..! :)

:: cinta :: said...

Hai, any job vancancy? diploma in IT & degree in Communication Technology. fresh graduates. mail me at nana_bubble01@yahoo.com - TQ!

Shahriza Mahmud said...

Follow up from this audition..

They ( Astro ) did not call me BUT somebody else from the production team call me to standby for a shoot and keep on giving dates and hope.. At last nothing happen! :(

The director ask for a good well known talent, I bring a well known actor to the set and suddenly the director just sent him home just because he got somebody else cheaper! NO respect at all for the local artiste!!