Thursday, April 09, 2020

CERITA LAMA! Ha Ha Ha! Terkena! Terjebak! Jangan Lari! Saya Polis! hehe! ;)


Peraturan nak jawab tag ni ialah:

1. Copy badge "2009 Cute's 3logger Award" untuk diletakkan di blog anda.

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

"Aku ( dia? ) Yang Diminati Ramai.." hehe!

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).

1. Terlalu sensitif tapi tidak rapuh..
2. Minat aktiviti lasak tapi tak terdaya melakukan semuanya!
3. Sukan makan tanpa fikir diet
4.suke memasak dan suke western food(sila sebut dengan qalkolah)
5.kuat nangis..(owh, ramai yang cakap camtu)
6.err, macam about me je kan? tukarlah...suke kompol note2 or surat2 dr kawan2 dan ex2.
7.love reading and writing..
8.susah nak touching...seyes ni!!
9.suke kasut putih yang rare..
10.suke corak harimau dan selipar bulu2..suke..suke..suke..



4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog.

1. syd yang sibuk memanjang
2.megat yang kaki tingtong(adakah?)
3.sa-pian -saya tak sangke awak makan peria
4.kakak manis si pelakon shahriza(kakak bace ke?hehe)
5.miss flip flop(uhh, saye rindu anda)
6.follower saya(janganlah privatekan blog..heheh)

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan:

"anda telah di tag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda"

No comments: